مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 09:202021-03-07اقتصادي

ایجاد زیرساخت های نرم افزاری برای توسعه کسب و کارها


یکی از شرکت های خلاق موفق شده است با ایجاد زیرساخت های آنلاین امکان شناسایی مشتری، تحلیل رفتار مشتری و مدیریت و اجرای کمپین های هوشمند تبلیغات را برای صاحبان کسب و کار فراهم و تاکنون بیش از 400 هزار مشتری را مدیریت کند.

- یکی از شرکت های خلاق موفق شده است با ایجاد زیرساخت های آنلاین امکان شناسایی مشتری، تحلیل رفتار مشتری و مدیریت و اجرای کمپین های هوشمند تبلیغات را برای صاحبان کسب و کار فراهم و تاکنون بیش از 400 هزار مشتری را مدیریت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود رویت پور، رییس هیئت مدیره یکی از شرکت های خلاق گفت: بسیاری از کسب و کارها به دنبال جذب بیشتر مشتری و افزایش اعتماد آنها هستند.

ما در این مجموعه با ایجاد زیرساخت های نرم افزاری و ارائه گزارش های تحلیلی به آنها کمک می کنیم تا صاحبان کسب و کار به این هدف دست پیدا کنند.

وی با بیان اینکه این زیرساخت های نرم افزاری عرضه شده است، اظهار کرد: امکان شناسایی مشتری، تحلیل رفتار مشتری و مدیریت و اجرای کمپین های هوشمند تبلیغات از جمله برخی امکاناتی است که این سامانه در اختیار شما قرار می دهد.

رویت پور با تاکید بر اینکه ما به چند روش با مدیران مشاغل همکاری می کنیم، خاطر نشان کرد: برای مثال در یکی از این روش ها، یک دستگاه پوز در اختیار یک فروشگاه قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد زیرساخت های نرم افزاری برای توسعه کسب و کارها

ایجاد زیرساخت های نرم افزاری برای توسعه کسب و کارها