مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 23:102021-03-06اقتصادي

پایش و بازنگری پرونده زندانیان استان بوشهر/ ارفاق قانونی اعمال شد


مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان بوشهر از پایش و بازنگری پرونده دو هزار و 365 زندانی در استان خبر داد و گفت: ارفاق قانونی در مورد این افراد انجام شد.

- رضا مقبلی قرایی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با کمک و همت خیران و ستاد دیه استان، 30 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان بوشهر در آستانه مبعث رسول اکرم (ص) و به مناسبت روز قرآنی استان بوشهر آزاد شدند.

وی میزان بدهی این زندانیان را 51 میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: 10 میلیارد و 800 میلیون ریال با کمک خیرین تأمین شد و چهار میلیارد و 700 میلیون ریال نیز تسهیلات پرداخت شد.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان بوشهر با اشاره به رتبه ششم استان در زمینه پایش و بازنگری دوباره پرونده های زندانیان بیان کرد: با اجرای این طرح پایش پرونده دو هزار و 365 زندانی در استان بازنگری و ارفاق قانونی در مورد این افراد انجام شد.

بازنگری دوباره پرونده ها در زندان ها وی با تقدیر از قضات استان بوشهر برای پایش و بازنگری دوباره پرونده ها در زندان ها اضافه کرد: در نیمه نخست سال جاری قضات استان بوشهر 570 مورد بازدید از زندان های این استان داشتند که از این نظر رتبه هفتم کشور را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش و بازنگری پرونده زندانیان استان بوشهر/ ارفاق قانونی اعمال شد

پایش و بازنگری پرونده زندانیان استان بوشهر/ ارفاق قانونی اعمال شد