موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 22:552021-03-06بين الملل

برخورد خشن پلیس سوئد با معترضان به محدودیت های کرونایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، چند صد نفر از ساکنان استکهلم روز شنبه (به وقت محلی) با حضور در خیابان های این شهر، به وضع محدودیت های قرنطینه ای برای کنترل شیوع ویروس کووید19 اعتراض کردند.

- پلیس سوئد با توسل به قوه قهریه برای متفرق کردن تظاهرات گسترده در پایتخت این کشور ضد محدودیت های کرونایی، حداقل 50 نفر را بازداشت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، چند صد نفر از ساکنان استکهلم روز شنبه (به وقت محلی) با حضور در خیابان های این شهر، به وضع محدودیت های قرنطینه ای برای کنترل شیوع ویروس کووید19 اعتراض کردند.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، مأموران پلیس اما به بهانه عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دیگر دستورالعمل های بهداشتی از جمله نزدن ماسک تنفسی، به آنها حمله کرده و سعی در متفرق کردن آنها داشت.

پلیس سوئد می گوید طی درگیری هایی که با معترضان به محدودیت های بهداشتی داشتند، حداقل 6 مأمور امنیتی زخمی شده و از تظاهرات کنندگان نیز 50 نفر بازداشت شدند.

بر این اساس، پلیس به معترضان هشدار داده بود که برگزاری هرگونه تجمع و تظاهرات به دلیل محدودیت های کرونایی، ممنوع است اما در پی عدم تبعیت معترضان از دستورات، پلیس مجبور به استفاده از قوه قهریه برای متفرق کردن آنها شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد خشن پلیس سوئد با معترضان به محدودیت های کرونایی

برخورد خشن پلیس سوئد با معترضان به محدودیت های کرونایی