مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 22:302021-03-06ورزشي

می توانستیم پرسپولیس را ببریم / کار سختی مقابل تیم های تا دندان مسلح داریم


مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: در لیگ بیستم، حدود هشت تیم بیش از 100 میلیارد تومان و پنج شش تیم هم بالای 50 میلیارد تومان هزینه کرده اند که تیم صنعت نفت با این همه مشکلات مالی می خواهد با تیم های تا دندان مسلح رقابت کند که واقعا خیلی سخت است.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: در لیگ بیستم، حدود هشت تیم بیش از 100 میلیارد تومان و پنج شش تیم هم بالای 50 میلیارد تومان هزینه کرده اند که تیم صنعت نفت با این همه مشکلات مالی می خواهد با تیم های تا دندان مسلح رقابت کند که واقعا خیلی سخت است.

علی عیسی زاده در گفت و گو با ایسنا، درباره بازشدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه، اظهارکرد: پس از چند روز پیگیری برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات و استفاده از بازیکنان جدید جذب شده، تقریبا 30 دقیقه قبل از بازی با پرسپولیس پنجره باشگاه باز شد که جا دارد از آقای مختار نماینده آبادان، حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و طالقانی رییس هیات فوتبال استان که واقعا در این قضیه به ما بسیار کمک داشتند، تشکر ویژه ای داشته باشیم.

اگر حمایت این دوستان نبود این پنجره باز نمی شد.

وی درباره خریدهای جدید این باشگاه و این که پورموسوی اعلام کرده خالدی و زهیوی رفاقتی با نفت قرارداد بسته اند نیز گفت: زهیوی و خالدی در گذشته بازیکنان شاخصی بودند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می توانستیم پرسپولیس را ببریم / کار سختی مقابل تیم های تا دندان مسلح داریم

می توانستیم پرسپولیس را ببریم / کار سختی مقابل تیم های تا دندان مسلح داریم