مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 21:502021-03-06ورزشي

میرهاشم حسینی تورنمنت بلغارستان را از دست داد/ جریمه 50 یورویی برای خروج از هتل


سرمربی تیم ملی تکواندو از غیبت چهره المپیکی ایران در تورنمنت بلغارستان به دلیل تب و لرز خبر داد و گفت: صلاح ندانستیم میرهاشم حسینی با این شرایط به میدان برود.

- سرمربی تیم ملی تکواندو از غیبت چهره المپیکی ایران در تورنمنت بلغارستان به دلیل تب و لرز خبر داد و گفت: صلاح ندانستیم میرهاشم حسینی با این شرایط به میدان برود.

فریبرز عسکری در گفتگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: میرهاشم حسینی به دلیل سرماخوردگی و داشتن تب و لرز امکان حضور در این تورنمنت یک روزه را ندارد و کادر فنی تیم ملی صلاح ندید وی با این شرایط به مصاف رقبا برود.

سرمربی تیم ملی تکواندو، درباره پاسخ تست کرونای میرهاشم حسینی، گفت: خوشبختانه تست کرونای میرهاشم حسینی و همه اعضای تیم منفی اعلام شد و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

مشکل حسینی فقط سرماخوردگی و تب و لرز ناشی از آن است.

وی درباره نحوه برگزاری مسابقات و محدودیت های میزبان در شرایط شیوع کرونا، گفت: همه اعضای تیم ها در محوطه هتل قرنطینه هستند و کسی حق خروج از هتل را ندارد، در صورتی که فردی از هتل خارج شود مبلغ 50 یورو جریمه می شود و باید تست کرونا بدهد تا بتواند به هتل بازگردد.

همه موطفند در اتاق هایشان تمرین کنند و فقط برای مسابقه تنها با مربی خود و بدون همراه دیگر یا تماشاگر به یک سالن بسته و جمع و جور م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرهاشم حسینی تورنمنت بلغارستان را از دست داد/ جریمه 50 یورویی برای خروج از هتل

میرهاشم حسینی تورنمنت بلغارستان را از دست داد/ جریمه 50 یورویی برای خروج از هتل