مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 21:302021-03-06پزشكي

وضعیت شکننده خراسان رضوی به لحاظ شیوع کرونای انگلیسی هشداردهنده است


اکنون خراسان رضوی وضعیت با ثبات و به نسبت آرامی را از نظر مبتلایان به کرونا سپری می کند، اما شرایط شکننده این استان به لحاظ شیوع ویروس جهش یافته کرونای انگلیسی هشدار دهنده است.

- ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: اکنون خراسان رضوی وضعیت با ثبات و به نسبت آرامی را از نظر مبتلایان به کرونا سپری می کند، اما شرایط شکننده این استان به لحاظ شیوع ویروس جهش یافته کرونای انگلیسی هشدار دهنده است.

محمدصادق معتمدیان، امروز در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای خراسان رضوی اظهار کرد: در حال حاضر 18 شهرستان خراسان رضوی وضعیت آبی کرونایی و 15 شهرستان این استان که مشهد هم جزء آن است، در وضعیت زرد قرار دارند که طی هفته های اخیر تغییری در رنگ بندی ها نداشته ایم.

استاندار خراسان رضوی از زحمات شبانه روزی و خدمات ایثارگرانه تمامی دست اندرکاران حوزه کنترل و پیشگیری از کرونا در خراسان رضوی به ویژه حوزه سلامت و کادر درمان و بهداشت در مقابله با این بیماری قدردانی کرد.

وی ضمن تشکر از دست اندرکاران اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی با عنوان مسجد، سنگر سلامت در کنترل موج سوم کرونا در خراسان رضوی گفت: بسیج جامعه پزشکی بنا است در ایام تعطیلات نوروزی طرح شهید قاسم سلیمانی را به صورت ویژه در راستای غربالگری و پیشگیری از شیوع کرونا اجرا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت شکننده خراسان رضوی به لحاظ شیوع کرونای انگلیسی هشداردهنده است

وضعیت شکننده خراسان رضوی به لحاظ شیوع کرونای انگلیسی هشداردهنده است