مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 19:152021-03-06اقتصادي

ضرورت استفاده از ظرفیت های سرمایه گذاری در توسعه شهر جدید گلمان


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بر ضرورت استفاده از ظرفیت های سرمایه گذاری در توسعه شهر جدید گلمان تاکید کرد و گفت: در طرح اقدام ملی از اراضی این شهر بهره گرفته می شود و ضرورت دارد از تمام امکانات جهت توسعه این شهر استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سیدمحسن حمزه لو در حاشیه بازدید از شهر جدید گلمان، اظهار داشت: به زودی ساختمان شرکت عمران شهر جدید گلمان برای توسعه شهری و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه شهر جدید گلمان به لحاظ موقعیت طبیعی و قرارگیری در نزدیکی دریاچه ارومیه، مستعد اجرای طرح های گردشگری است، افزود: جذب مشارکت بخش خصوصی، مولدبخش عمران این شهر محسوب می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی تصریح کرد: وجود اراضی مناسب، شیب قابل قبول برای شهرسازی و استقرار سازه ها، بهره مندی از آب و هوای معتدل کوهستانی، احداث مراکز آموزشی، درمانی و خدماتی، همجواری با بافت روستایی و همچنین استفاده از تصفیه خانه فاضلاب از جمله امکانات این شهر جهت سرمایه گذاری امن و بازگشت سرمایه محسوب می شود.

حمزه لو با اشاره به اینکه از ظرفیت شهر جدید گلمان در اجرای طرح اقدام ملی مسکن استفاده شده است، عنوان کرد: شهر جدید گلمان به مساحت 2 هزار و 112 هکتار در 15 کیلومتری شهر ارومیه قرار دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از ظرفیت های سرمایه گذاری در توسعه شهر جدید گلمان

ضرورت استفاده از ظرفیت های سرمایه گذاری در توسعه شهر جدید گلمان