مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 18:152021-03-06اقتصادي

توزیع 1200 تُن میوه تنظیم بازار در قزوین از هفته آینده


معاون عمرانی استاندار قزوین در بازدید از سردخانه میوه های تنظیم بازار با اعلام اینکه 800 تُن پرتقال و 400 تُن سیب از هفته آینده توزیع خواهد شد، - ایسنا/قزوین معاون عمرانی استاندار قزوین در بازدید از سردخانه میوه های تنظیم بازار با اعلام اینکه 800 تُن پرتقال و 400 تُن سیب از هفته آینده توزیع خواهد شد، گفت: این میوه ها پس از اعلام قیمت نهایی در نمایشگاه دائمی و 20 غرفه شهر قزوین عرضه خواهد شد.

عصر شنبه 16 اسفند علی فرخ زاد معاون عمرانی استاندار قزوین، هادی طاهرخانی، رییس سازمان همیاری شهرداری های استان قزوین و مجید برزگر، معاون بازرگانی سازمان صمت از یک واحد سردخانه میوه های تنظیم بازار واقع در اقبالیه بازدید کردند.

معاون عمرانی استاندار قزوین در این بازدید در جمع خبرنگاران اعلام کرد: رهبر معظم انقلاب بر عرضه مستقیم محصولات باغی و حذف دلالان و واسطه گران و انتفاع مستقیم باغداران از محصولات باغی تاکید داشتند بر همین اساس سازمان همیاری شهرداری های استان قزوین با هماهنگی ستاد تنظیم بازار استان قزوین برای تهیه میوه شب عید ورود پیدا کرده است.

وی ادامه داد: 800 تُن پرتقال از باغات شرق مازندران و 400 تُن سیب از اشنویه خریداری شده است و برای اینکه محصولات باکیفیت خریداری شود 12 تیم سازمان همیاری شهرداری های استان قزوین برای خرید در منط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1200 تُن میوه تنظیم بازار در قزوین از هفته آینده

توزیع 1200 تُن میوه تنظیم بازار در قزوین از هفته آینده