مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 18:052021-03-06سياسي

ساز و کار پرداخت یارانه هدفمندی و معیشتی در سال 1400 تعیین شد


نمایندگان مجلس شورای اسلامی ساز و کار پرداخت یارانه هدفمندی و معیشتی را در سال 1400 مشخص کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی نوبت سوم امروز ( شنبه) مجلس و بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه سال 1400، تبصره 14 ماده واحده لایحه بودجه را بررسی کرده و در نهایت با آن موافقت کردند.

بر اساس این بند الف) 1 – سازمان هدفمندی یارانه ها موظف است بدون نیاز به ابلاغ و تخصیص از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور نسبت به پرداخت مصارف مربوط مطابق جدول مذکور و بند (الف) تبصره (18) و ردیف محرومیت زدایی مندرج در جدول 3- 10 اقدام نماید.

2- عوارض شهرداری ها و دهیاری ها از فروش حامل های انرژی موضوع ماده (38) قانون مالیات بر ارزش افزوده و جداول پرداختی ها (مصارف) این تبصره، پس از وصول، ظرف مدت یک ماه به حساب تمرکز وجوه وزارت کشور واریز می شود تا به شهرداری ها و دهیاری ها پرداخت شود.

بند (ب) تبصره (14) عبارت است از: سازمان هدفمندسازی یارانه ها به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حسب مورد مکلفند نسبت به ثبت نام و پرداخت یارانه هدفمندی و نیز معیشتی و سایر یارانه ها به کلیه افراد از جمله افراد جدید، افرادی که تاکنون ثبت نام ننموده اند و افرادی که منصرف شده اند، اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساز و کار پرداخت یارانه هدفمندی و معیشتی در سال 1400 تعیین شد

ساز و کار پرداخت یارانه هدفمندی و معیشتی در سال 1400 تعیین شد