مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 18:052021-03-06بين الملل

هدف انصارالله یمن از تشدید حملات علیه عربستان چیست؟


انصارالله یمن از تشدید حملات علیه عربستان چندین هدف را دنبال می کند که شاید مهم ترین آن، اعمال فشار بر ریاض و کسب امتیازهای بیشتر برای مذاکرات احتمالی آتی باشد.

- انصارالله یمن از تشدید حملات علیه عربستان چندین هدف را دنبال می کند که شاید مهم ترین آن، اعمال فشار بر ریاض و کسب امتیازهای بیشتر برای مذاکرات احتمالی آتی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معن دماج ، استاد علوم سیاسی در دانشگاه صنعاء گفت تشدید حملات نیروهای انصارالله علیه عربستان با هدف اعمال فشار بر ریاض برای بهبود شرایط گفت وگو در مذاکرات آتی است.

دماج در گفت وگو با خبرگزاری اسپوتنیک تصریح کرد: عملیات نظامی و حملات پهپادی و موشکی انصار الله در راستای تلاش برای ممانعت و مشغول کردن نیروی هوایی عربستان از مشارکت در نبردهای جاری در استان سوق الجیشی مارب است.

وی درباره راهکار سیاسی بحران یمن گفت: آمریکا تمایل دارد تا از طریق دیپلماتیک به بحران یمن پایان دهد اما شروط عینی وجود ندارند تا طرف های دیگر در یمن به سمت صلح گام بردارند.

این استاد علوم سیاسی در دانشگاه صنعاء افزود سیاست جدید آمریکا در قبال انصار الله و اعمال فشارها علیه ائتلاف سعودی برای توقف جنگ، فرصتی در اختیار این گروه قرار داده تا با تسلط بر استان راهبردی مأرب و تشدید حملات پهپادی و موشکی به عربستان، امتیازات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف انصارالله یمن از تشدید حملات علیه عربستان چیست؟

هدف انصارالله یمن از تشدید حملات علیه عربستان چیست؟