مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 18:002021-03-06اقتصادي

بانک ها و مؤسسات اعتباری غیر بانکی موظف به پرداخت تسهیلات ساخت مسکن شدند


در سال 1400 همه بانک ها و مؤسسات اعتباری غیر بانکی موظفند برای احداث و نوسازی 400 هزار واحد مسکن روستایی و شهری نسبت به پرداخت سه میلیون و ششصد هزار میلیارد  ریال تسهیلات ساخت مسکن به افراد واجد شرایط اقدام نمایند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی همه بانک ها و مؤسسات اعتباری غیر بانکی را موظف کردند برای احداث و نوسازی 400 هزار واحد مسکن روستایی و شهری و 800 هزار واحد مسکن شهری 360 هزار میلیارد تومان تسهیلات ساخت مسکن پرداخت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت سوم امروز ( شنبه 16 اسفند 99) و در ادامه بررسی بخش های هزینه ای لایحه بودجه 1400 تبصره 18 را به شرح زیر تصویب کردند.

1- مبلغ سیصد و بیست هزار میلیارد ریال از منابع ردیف (28) تبصره (14) این قانون، به ایجاد و توسعه، تولید، اشتغال و کارآفرینی با اولویت استان های با نرخ بیکاری بالاتر اختصاص می یابد.

2- منابع یادشده از طریق سپرده گذاری در بانک ها با اولویت بانک های توسعه ای و تخصصی و صندوق کارآفرینی امید به منظور سرمایه گذاری برای تولید، اشتغال و کارآفرینی با تأکید بر فعالیت ها و زنجیره تولید و تأمین کالاهای اساسی و راهبردی با سازوکار تسهیلات تلفیقی و ترکیبی با منابع بانک و با نرخ ترجیحی تخصیص یافته و تلفیق منابع در اختیار و مجاز دستگاه اجرایی مرتبط و همچنین منابع صندوق تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها و مؤسسات اعتباری غیر بانکی موظف به پرداخت تسهیلات ساخت مسکن شدند

بانک ها و مؤسسات اعتباری غیر بانکی موظف به پرداخت تسهیلات ساخت مسکن شدند