مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 16:152021-03-06پزشكي

دومین گروه هدف دریافت کننده واکسن کرونا سالمندان هستند


مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: سالمندان دارای بیماری خاص و زمینه ای پس از کادر بهداشت و درمان به عنوان دومین گروه هدف دریافت کننده واکسن کرونا مشخص شده اند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: سالمندان دارای بیماری خاص و زمینه ای پس از کادر بهداشت و درمان به عنوان دومین گروه هدف دریافت کننده واکسن کرونا مشخص شده اند.

محمد احمدیان در این خصوص، اظهار کرد: زمان دقیق واکسیناسیون کرونای گروه های هدف مردمی هنوز مشخص نشده، اما اولین گروه هدف پس از کادر بهداشت و درمان، سالمندان دارای بیماری خاص و زمینه ای هستند.

وی افزود: با توجه به این که سالمندان دارای بیماری خاص و زمینه ای به عنوان دومین گروه هدف دریافت کننده واکسن کرونا مشخص شده اند، بر همین اساس ضمن شناسایی آنان، اطلاعات آن ها تجمیع و در سیستم مرکز بهداشت ثبت شده است.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که آمادگی کامل برای تزریق واکسن به تمامی گروه های هدف را داریم ، خاطرنشان کرد: تزریق واکسن کرونا به گروه های هدف طبق جدول زمان بندی شده انجام می شود و از مردم می خواهیم مراجعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین گروه هدف دریافت کننده واکسن کرونا سالمندان هستند

دومین گروه هدف دریافت کننده واکسن کرونا سالمندان هستند