مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 15:052021-03-06سياسي

محدودیت ورود خودروها از چهارمحال و بختیاری به اصفهان


سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: محدودیتی که برای خوزستان اعمال کردیم در زمان حاضر برای استان چهارمحال و بختیاری به ویژه در مبادی منتهی به این استان در اصفهان اعمال می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری اصفهان، حجت اله غلامی در حاشیه شصت و پنجمین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: در این جلسه اعلام شد استان چهارمحال و بختیاری هم وضعیت مشابه استان خوزستان را پیدا کرده است.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان اضافه کرد: از این رو محدودیتی که برای خوزستان اعمال کردیم در زمان حاضر برای استان چهارمحال و بختیاری به ویژه در مبادی منتهی به این استان در اصفهان اعمال می کنیم.

وی گفت: مهم ترین بحث جلسه امروز سفرهای نوروزی بود که مقرر شد وضعیت رنگ بندی شهرها و استان ها مبنای سفرها قرار گیرد.

غلامی با بیان اینکه سفر به همه شهرها و استان هایی که در وضعیت نارنجی و قرمز قرار دارند ممنوع است، ادامه داد: همچنین سفر از استان های قرمز و نارنجی به سایر استان های چه در وضعیت زرد و آبی قرار دارند، ممنوع است.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان تصریح کرد: برای استان اصفهان در شرایط فعلی که در وضعیت زرد و آبی قرار دارد سفر به سایر استان ها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت ورود خودروها از چهارمحال و بختیاری به اصفهان

محدودیت ورود خودروها از چهارمحال و بختیاری به اصفهان