مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 15:002021-03-06سياسي

آمریکا چاره ای جز عقب نشینی به تعهداتش ندارد


معاون اول رییس جمهور با اشاره به تلاش آمریکایی ها برای تحقیر ایران، گفت: آمریکا اکنون چاره ای جز عقب نشینی به تعهدات خود ندارند و پیش بینی می کنیم که از این گردنه سخت عبور خواهییم کرد.

- ایسنا/یزد معاون اول رییس جمهور با اشاره به تلاش آمریکایی ها برای تحقیر ایران، گفت: آمریکا اکنون چاره ای جز عقب نشینی به تعهدات خود ندارند و پیش بینی می کنیم که از این گردنه سخت عبور خواهییم کرد.

اسحاق جهانگیری عصر امروز شنبه شانزدهم اسفندماه در نشست با نخبگان و تشکلهای سیاسی اجتماعی استان یزد به عنوان برنامه پایانی سفر یک روزه خود به یزد، تعریف از یزد و یزدیها را زیره به کرمان بردن خواند و گفت: یزد بهترین شاخص های اخلاقی به عنوان پیش نیاز توسعه پایدار را در خود دارد.

وی از مهمترین خصوصیات فرهنگی یزد را مدارا و همزیستی مردمان آن ذکر کرد و گفت: هرچند فرهنگ همزیستی اقوام را در سایر استانها نیز داریم ولی شکل گیری این همزیستی در چنین سطحی بین زرتشتیان و مسلمانان در استان مرکزی ایران و تداوم آن از سالهای گذشته تاکنون متمایز و متفاوت است.

جهانگیری گفت: اگر فرهنگ صبر و قناعت یزدیها در کشور بسط یابد، توسعه یافته ترین کشور خواهیم بودیم چرا که صبر و قنات یزدیها به کارآفرینانی منجر می شود که قناتی طولانی را در دل زمین حفر و زمینه آبادانی در سختی های ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا چاره ای جز عقب نشینی به تعهداتش ندارد

آمریکا چاره ای جز عقب نشینی به تعهداتش ندارد