مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 14:552021-03-06اقتصادي

دسترسی خانواده های شهدا و ایثارگران به خدمات بانک دی در سراسر ایران امکان پذیر شد


در مراسمی که با حضور عباس معمارنژاد، معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارای و ملک محمد نجفی، معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، - با امضای این تفاهم نامه دسترسی مشتریان و همچنین خانواده های شهدا و ایثارگران به خدمات بانک دی در سراسر ایران امکان پذیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک دی، در این مراسم عباس معمارنژاد، معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی باشیم.

در ادامه این مراسم برات کریمی، مدیرعامل بانک دی، با تأکید بر دستاوردهای این تفاهم نامه در افزایش سرعت و بهبود کیفیت خدمات به جامعه هدف بانک دی گفت: بانک دی یک بانک خصوصی است که 730 هزار نفر از سهامداران آن را خانواده معزز شهدا و ایثارگران تشکیل داده اند که با توجه به گستردگی دامنه و تنوع خدمات از یک سو و تعداد کم شعب بانک از سوی دیگر، لزوم تسهیل دسترسی جامعه هدف به خدمات شعبه ای به یک ضرورت اساسی در بانک دی تبدیل شده است که امضای این تفاهم نامه یک گام بلند در این مسیر محسوب می شود که عملاً دسترسی خانواده های شهدا و ایثارگران به خدمات بانک دی در سراسر ایران امکان پذیر شد.

مدیرعامل بانک دی با اشاره به دستاوردهای این بانک در یک سال گذشته تصریح کرد: در یک سال اخیر با همت جمعی تمامی همکاران خدوم بانک دی، شاهد گسترش ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی خانواده های شهدا و ایثارگران به خدمات بانک دی در سراسر ایران امکان پذیر شد

دسترسی خانواده های شهدا و ایثارگران به خدمات بانک دی در سراسر ایران امکان پذیر شد