مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 14:402021-03-06سياسي

سال جهش تولید در فارس محقق شده است


استاندار فارس با بیان اینکه توفیقات قابل دفاعی در تحقق شعار سال در استان چه درقالب تعریف و اجرای 38 پروژه مصوب جهش تولید و چه در قالب حرکت رو به جلو در بخش های مختلف داشته ایم، - ایسنا/فارس استاندار فارس با بیان اینکه توفیقات قابل دفاعی در تحقق شعار سال در استان چه درقالب تعریف و اجرای 38 پروژه مصوب جهش تولید و چه در قالب حرکت رو به جلو در بخش های مختلف داشته ایم، گفت: با ارائه آمار و ارقام می توانیم مدعی شویم که سال جهش تولید در فارس محقق شده است.

عنایت الله رحیمی عصر شنبه 16 اسفند در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه فارس بیان کرد: علی رغم همه تنگناها و گرفتاری هایی که در کشور طی یکسال گذشته ایجاد شده اما تلاش دستگاههای اجرایی قابل تقدیر است.

او افزود: تلاش مجموعه دولت در فارس این بود که بتواند به اهدافی که در برنامه ها در قالب مولفه های اقتصادی و اجتماعی تدوین شده، دست پیدا کند و شعار سال را به منظور لبیک به فرمان مقام معظم رهبری محقق کنیم.

استاندار فارس با بیان اینکه شاید نقصانی در بعد گردشگری به دلیل حاکمیت بیماری کرونا بر وضعیت آمد و شدها داشته باشیم اما در بعد سخت افزاری این حوزه جهش خوبی انجام شده است، گفت: امسال در بخش تولیدات کشاورزی و صنعتی اعم از آلومینیوم، کربنات سدیم، فولاد و خودرو و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال جهش تولید در فارس محقق شده است

سال جهش تولید در فارس محقق شده است