مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 14:302021-03-06سياسي

حقوق 52 میلیونی مدیران فولاد/ مجلس مانع شکاف طبقاتی شود


مدیران شرکت بازرگانی و خدمات صنعتی فولاد اهواز به طور متوسط ماهی 52 میلیون تومان حقوق دریافت می کنند و مجلس باید مانع شکاف طبقاتی بیشتر شود.

- نماینده مردم تهران در مجلس گفت: مدیران شرکت بازرگانی و خدمات صنعتی فولاد اهواز به طور متوسط ماهی 52 میلیون تومان حقوق دریافت می کنند و مجلس باید مانع شکاف طبقاتی بیشتر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی خضریان در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی در واکنش به اظهارات حمید پورمحمدی، گفت: نماینده دولت در سخنان خود گفت که نمایندگان بدون عقل و با شکم تصمیم می گیرند، لذا من اینجا چند نمونه از تصمیمات به ظاهر عقلانی دولت را عرض می کنم تا مردم و نمایندگان تصمیم بگیرند و بدانند در این کشور چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است و عده ای چه حقوق هایی دریافت می کنند و تصمیم مجلس برای ممانعت از افزایش ضرایب حقوق ها و ایجاد عدالت در این موضوع به چه دلیل است؟ وی بیان کرد: مدیران شرکت بازرگانی و خدمات صنعتی فولاد اهواز در شهری که مردم آن با مشکلات معیشتی فراوانی دست و پنجه نرم می کنند، به طور متوسط ماهی 52 میلیون تومان حقوق دریافت می کنند و در این شرایط است که آقایان دولت می گویند افزایش حقوق ها به صورت ضریب باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق 52 میلیونی مدیران فولاد/ مجلس مانع شکاف طبقاتی شود

حقوق 52 میلیونی مدیران فولاد/ مجلس مانع شکاف طبقاتی شود