مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 14:252021-03-06اقتصادي

ایران به حق خود در پول های بلوکه شده در عراق می رسد


دژپسند درباره آزادسازی منابع ارزی بلوکه شده در عراق گفت: ایران به حق خود می رسد و این فشارهای غیرمنطقی کاهش می یابد و امیدواریم این منابع جهت تسهیل فعالیت های اقتصادی هزینه شود.

- وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره آزادسازی منابع ارزی بلوکه شده در عراق گفت: ایران به حق خود می رسد و این فشارهای غیرمنطقی کاهش می یابد و امیدواریم این منابع جهت تسهیل فعالیت های اقتصادی هزینه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی، فرهاد دژپسند در حاشیه نشست هم اندیشی کارآفرینان و تولیدکنندگان با وزیر امور اقتصادی و دارایی در جمع خبرنگاران درباره آزادسازی منابع ارزی از عراق نیز گفت: قرار است در این خصوص رییس بانک مرکزی به صورت مستند و دقیق اطلاع رسانی کند.

وی افزود: اما به طور کلی ایران به حق خود می رسد و این فشارهای غیرمنطقی کاهش می یابد و امیدواریم این منابع جهت تسهیل فعالیت های اقتصادی هزینه شود.

دژپسند درخصوص نشست با کارآفرینان و تولیدکنندگان گفت: برای اینکه در جریان مشکلات تولیدکنندگان و بخش خصوصی قرار بگیریم سفرهای استانی انجام می دهیم یا جلسات دوره ای برگزار می کنیم که به دلیل شرایط کرونا این مهم اتفاق نیفتاده بود که امروز این جلسه با حضور فعالان اقتصادی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران به حق خود در پول های بلوکه شده در عراق می رسد

ایران به حق خود در پول های بلوکه شده در عراق می رسد