مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 14:202021-03-06سياسي

وضعیت اقتصادی موجود زیبنده نظام و مردم نیست


وضعیت اقتصادی موجود زیبنده نظام و مردم نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمشاوره بدهیم به همین خاطر دنبال جمع آوری نظر مردم و نخبگان برای برنامه ریزی بهتر هستیم وی گفت: لرستان در انقلاب و 8 سال دفاع مقدس بسیار تأثیر گذار بوده و باید نظرات و دیدگاه های مردم و نخبگان این استان در فرایند تصمیم گیری برای برنامه های توسعه ای لحاظ شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین عنوان کرد: با اجرای سیاست های کلی برنامه هفتم و تبدیل آن به برنامه و بودجه در مسیر شکوفایی انقلاب حرکت خواهیم کرد و بر اساس این برنامه مشخص خواهد شد که برای هر منطقه چه کار باید انجام شود.

رضایی افزود: وضعیت اقتصادی موجود زیبنده نظام و مردم نیست و باید برای حل مشکلات چاره اندیشی جدی کرد، البته اینجانب زمانی که یک نفر آمد و با نشان دادن کلید چاره حل مشکلات کشور را در نزد خود جلوه داد من همان موقع در خصوص ارزش پول ملی هشدارهای لازم را دادم و کسی گوش نکرد.

وی گفت: مسئولان نباید بدون محابا حرف بزنند اینکه بگویند هم چرخ اقتصاد می چرخ هم صنعت هسته ای واقعاً درست نیست، باید سفره مردم و دولت یکی باشد نه اینکه سفره دولت از سفره مردم جدا باشد، متأسفانه امروز رانت خواران و افراد نفوذی بازیگران اصلی شده اند، نباید همه چیز را به تحریم ها گره زد، بعد از هشت سال بیایی از مردم عذرخواهی کنی چه سودی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت اقتصادی موجود زیبنده نظام و مردم نیست

وضعیت اقتصادی موجود زیبنده نظام و مردم نیست