مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 14:152021-03-06بين الملل

انتقاد صنعاء از اظهارنظر های مقامات سازمان ملل درباره مأرب


وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن ضمن انتقاد از اظهارات مقام های سازمان ملل درباره درگیری های مأرب خواستار اقدام جدی برای گشایش فرودگاه صنعاء و توجه به درد و رنج مردم این کشور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن ، امروز (شنبه)، در بیانیه ای به اظهارنظرهای مقامات سازمان ملل متحد درباره جبهه مأرب واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری شبکه المسیره ، در بیانیه یادشده آمده است که اظهارات مقام های بین المللی و مقامات سازمان ملل در خصوص جبهه مأرب به طور کلی نیازمند حداقلی از منطق است و در آن، به اشتیاق صنعاء برای برقراری صلح تشکیک شده است.

وزارت خارجه صنعاء تأکید کرد، اینکه مقامات سازمان ملل و  بین المللی از حق طبیعی و مشروع صنعاء در دفاع از خود می کاهند، چنین اقدامی به هیچ وجه بر پایه معیار و مقیاس معتبری استوار نیست.

در ادامه همچنین تأکید شده است که تمام موضع گیری های بین المللی و همچنین موضع سازمان ملل متحد، تا این لحظه، تنها بر جبهه مأرب متمرکز بوده و باقی جبهه های جنگ را نادیده انگاشته است.

وزارت خارجه یمن اعلام کرد که در پیش گرفتن روش گزینشی در ارتباط با موضوع صلح در یمن به آن اندازه که نشان دهنده ایجاد راهکارهای جزیی است، بیانگر نگرشی حقیقی و روشن برای حمایت از پایان جنگ در این کشور نیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد صنعاء از اظهارنظر های مقامات سازمان ملل درباره مأرب

انتقاد صنعاء از اظهارنظر های مقامات سازمان ملل درباره مأرب