مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 14:102021-03-06ورزشي

سپاهان، آلومینیوم را با 6گل درهم کوبید اما به صدر نرسید


تیم اوج گرفته سپاهان از فرصت خروج رسول خطیبی از تیم آلومینیوم نهایت استفاده را برد و در اراک میزبان 10نفره را در هم کوبید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، سپاهان با توجه به توقف پرسپولیس در آبادان فرصت اندکی برای صدرنشینی داشت چرا که تفاضل گل زیادی از سرخپوشان عقب بود اما خط آتش خطرناک نویدکیا در کنار دفاع متزلزل و تیم بی روحیه اراکی، باعث جبران این عقب ماندگی شد هرچند سپاهان یک گل برای اشغال جای شاگردان گل محمدی کم آورد.

با نتیجه شش بر یک امروز، سپاهان رکورد قاطع ترین پیروزی این فصل لیگ را از پرسپولیس گرفت و سجاد شهباززاده با دبل دراین بازی 15 گله شد و ضمن تحکیم جایگاهش در صدر جدول گلزنان لیگ بیستم، به تعداد گل های فصل قبل شیخ دیاباته رسید! در حالیکه هنوز هفته های زیادی تا پایان فصل باقی مانده و سجاد می تواند یک حدنصاب جدید و تاریخی بر جای بگذارد.

در این بازی سجاد شهباززاده دو گل، محبی و خلعتبری یک گل و دانیال اسماعیلی فر دو گل به ثمر رساندند تا نتیجه ای درخشان ثبت شود.

شرح گل: آلومینیوم صفر - سپاهان یک (دقیقه 15: محمد محبی): ارسال امید نورافکن از جناح چپ زمین به بعد از تیرک دوم رفت و به سجاد شهباززاده رسید که پاس رو به عقب او و شوت سلمانی در میانه راه به محمد محبی رسید تا این بازیکن با چرخش و شوت زمینی، به راحتی دروازه آلومینیوم را باز ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاهان، آلومینیوم را با 6گل درهم کوبید اما به صدر نرسید

سپاهان، آلومینیوم را با 6گل درهم کوبید اما به صدر نرسید