مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 13:552021-03-06سياسي

نادران: آقایان نگران مالیات حقوق های بالای 33 میلیون هستند/ مجلس را متهم نکنید


رییس کمیسیون تلفیق بودجه 1400 در واکنش به اظهارات معاون سازمان برنامه و بودجه درباره میزان مالیات بر حقوق در سال آینده گفت: آقایان نگران حقوق های بالای 33 میلیون تومان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس و رییس کمیسیون تلفیق بودجه در جریان جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس در خصوص بررسی تبصره های هزینه ای لایحه بودجه اظهار داشت: در بحث حقوق ورودی دیدیم که دولت چه اتهاماتی را متوجه مجلس کرد؛  ولی هیچ وقت از اینکه ارز 3800 تومانی را 30 هزار تومان کرده اند به هیچکسی توضیح نداده اند.

وی افزود: آنهایی که پراید 17 میلیون تومانی را به 130 میلیون تومان رسانده اند و آن پدرشوهرها و پدرزن هایی که موز را به 60 هزار تومان رسانده اند به هیچ کسی توضیح نداده اند حالا درباره حقوق ها به دروغ می گویند که مجلس می خواهد مالیات 35 درصدی ببندد.

رییس کمیسیون تلفیق بودجه 1400 گفت: مطابق جدول مالیات بر حقوق سال گذشته که از 3 میلیون و 600 هزار تومان شروع می شد، کسی که در سال 99 حدود 24 میلیون تومان حقوق می گرفته، 4 میلیون و 200 هزار تومان مالیات داده است؛ همین فرد مطابق جدول مصوب کمیسیون تلفیق برای سال آینده، 3 میلیون و 700 هزار تومان مالیات می دهد، آیا ما مالیات را اضافه کرده ایم؟! نادران با بیان اینکه ما حجم پرداخت ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نادران: آقایان نگران مالیات حقوق های بالای 33 میلیون هستند/ مجلس را متهم نکنید

نادران: آقایان نگران مالیات حقوق های بالای 33 میلیون هستند/ مجلس را متهم نکنید