مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 13:452021-03-06سياسي

دولت کالاهای دپو شده را ترخیص کند/ جلسه اضطراری برای رفع گرانی برگزار شود


نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از گرانی ها گفت: برخی از کالاهای اساسی در انبارها دپو شده و باید دولت این کالاها را به سرعت ترخیص کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز گذشته فرمودند که از وضعیت گرانی ها غصه دار شده ام و بر این اساس قابل توجیه نیست که دولت و مجلس با شعار از این مسئله مهم عبور کنند.

وی بیان کرد: لازم بود که روز گذشته به صورت فوری کمیسیون های اقتصادی دولت و مجلس جلسه ای را تشکیل می دادند تا برای علاج این مشکلات و گرانی ها، پیشنهاداتی مطرح و به سرعت دستورات لازم ارائه شود.

رییس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: 15 روز تا عید نوروز باقی مانده، بر این اساس باید دولت و مجلس برای مقابله با گرانی ها چاره اندیشی کنند.

بنده هم به عنوان عضوی از فراکسیون اصناف تأکید می کنم که ما همراه دولت و مجلس خواهیم بود تا برای حل مشکلات گرانی، تصمیم جدی اتخاذ شود.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متأسفانه برخی از کالاهای اساسی در انبارها دپو شده که دولت باید به سرعت این کالاها را ترخیص کند و حتی اگر لازم است باید کالاهایی را از خارج از کشور وارد کند.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی که ریاست جلسه را بر عهده داشت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت کالاهای دپو شده را ترخیص کند/ جلسه اضطراری برای رفع گرانی برگزار شود

دولت کالاهای دپو شده را ترخیص کند/ جلسه اضطراری برای رفع گرانی برگزار شود