مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 13:402021-03-06سياسي

کم هزینه ترین راه برای مشارکت سیاسی مردم، شرکت در انتخابات است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: سهل ترین و کم هزینه ترین راه برای مشارکت سیاسی مردم، شرکت در انتخابات است و رسانه ها، - ایسنا/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: سهل ترین و کم هزینه ترین راه برای مشارکت سیاسی مردم، شرکت در انتخابات است و رسانه ها، تریبون داران و متنفذین با استفاده از فرصت های در اختیار، مردم را به مشارکت گسترده در انتخابات تشویق کنند.

ناصر خوش خبر، امروز شنبه 16 اسفند در بیست و هشتمین نشست شورای اطلاع رسانی استان خراسان جنوبی افزود: هرچه میزان آگاهی مردم نسبت به اهمیت انتخابات و نقش آن در تعیین سرنوشت کشور بالاتر رود و آن را فرصتی مقتضی بدانند، حضور و مشارکت آنها بیشتر خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه کارنامه خراسان جنوبی در نظام جمهوری اسلامی روشن و مشخص است گفت: حضور و مشارکت مردم استان در انتخابات گذشته همواره قابل تقدیر بوده است.

رییس ستاد انتخابات خراسان جنوبی اظهار امیدواری کرد؛ با وجود مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان، در انتخابات سال 1400 نیز برگ زرین دیگری در تاریخ منطقه و نظام رقم بخورد.

وی قانون و قانون مداری را از ملاک های اصلی انتخابات برشمرد و گفت: رفتارهای ما باید در چارچوب قوانین حاکم بر نظام باشد تا سلامت انتخابا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم هزینه ترین راه برای مشارکت سیاسی مردم، شرکت در انتخابات است

کم هزینه ترین راه برای مشارکت سیاسی مردم، شرکت در انتخابات است