مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 13:352021-03-06اقتصادي

فارس دومین استان کشور در اعتبارات هزینه ای


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس گفت: اعتبارات هزینه ای استان فارس بر اساس نظامی بودجه ریزی در سال 99 بالغ بر 758 میلیارد تومان اعلام شده که دومین استان کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن نوروزی بعدازظهر شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه فارس، بیان کرد: علیرغم اینکه اعتبارات هزینه استان فارس با در مرحله 158 میلیارد تومان اعلام شده بود بر اساس تفاهم نامه های صورت گرفته 126 میلیارد تومان علاوه بر این مبلغ به فارس تخصیص یافت.

او تصریح کرد: فارس در ابلاغ اعتبارات هزینه ای رتبه دوم کشور را داشته اما این ابلاغ ها صرفاً کسری حقوق ها را پوشش داده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس در خصوص اعتبارات خزانه اسلامی نیز بیان کرد: بیش از 349 میلیارد تومان اعتبارات خزانه اسلامی در استان فارس تخصیص پیدا کرده که تاکنون 238 میلیارد تومان آن در فارس در قالب اسناد مالیاتی و بانکی ابلاغ شده است.

نوروزی ادامه داد: پس از دستور صدور تخصیص از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور، وزارت اقتصاد باید اسناد تسویه مرتبط با آن را صادر کند که تاکنون 260 میلیارد تومان تاکنون صادر شده است.

او افزود: 103 میلیارد تومان اسناد دیگر نیز به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده که در حال بررسی قرار دارد که 100 میلیارد تومان آن بانکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس دومین استان کشور در اعتبارات هزینه ای

فارس دومین استان کشور در اعتبارات هزینه ای