مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 13:352021-03-06سياسي

آغاز طرح جنگل کاری در دانشکده علوم و فنون زرهی سپاه فارس


همزمان با دومین روز از هفته منابع طبیعی طرح جنگل کاری به وسعت 50 هکتار در محوطه فضای سبز دانشکده علوم و فنون زرهی سپاه فارس آغاز شد.

- ایسنا/فارس همزمان با دومین روز از هفته منابع طبیعی طرح جنگل کاری به وسعت 50 هکتار در محوطه فضای سبز دانشکده علوم و فنون زرهی سپاه فارس آغاز شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس شنبه 16 اسفند در مراسم آغاز طرح جنگل کاری در دانشکده علوم و فنون زرهی سپاه فاس، همراهی و همکاری دستگاه های مختلف نظامی و انتظامی را در اجرای برنامه های منابع طبیعی در این هفته ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در حفاظت از عرصه های منابع طبیعی زمینه ساز دستیابی به توسعه پایدار است که این مهم با فرهنگ سازی، آموزش، آگاهی بخشی و تعامل با مسئولان وجلب مشارکت مردمی میسر خواهد شد.

عبدالحسن صمدنژاد ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب و شهدای حفاظت از منابع طبیعی، گفت: حفاظت، احیاء و بهره برداری درست از جنگل ها و منابع طبیعی یک ضرورت است و همه باید تلاش کنند تا این منابع ارزشمند به خوبی محافظت و از گزند نابودی در امان بماند.

فرمانده دانشکده علوم و فنون زرهی نیروی زمینی سپاه مستقر در استان فارس نیز در این مراسم با تبریک فرارسیدن هفته منابع طبیعی و قدردانی از تلاش های مجموعه منابع طبیعی گفت: هفته منابع طبیعی به ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح جنگل کاری در دانشکده علوم و فنون زرهی سپاه فارس

آغاز طرح جنگل کاری در دانشکده علوم و فنون زرهی سپاه فارس