مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 13:302021-03-06اقتصادي

دهقان دهنوی: اوراق گام جایگزین تسهیلات پولی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدعلی دهقان دهنوی در حاشیه نشست هم اندیشی کارآفرینان و تولیدکنندگان با وزیر امور اقتصادی و دارایی در جمع خبرنگاران، - رییس سازمان بورس و اوراق بهادار درباره اوراق گام، گفت: این اوراق که در بانک مرکزی طراحی شده جایگزین تسهیلات پولی می شود و به جای اینکه تسهیلات به شرکت ها اعطا شود این اوراق پرداخت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدعلی دهقان دهنوی در حاشیه نشست هم اندیشی کارآفرینان و تولیدکنندگان با وزیر امور اقتصادی و دارایی در جمع خبرنگاران، افزود: در مورد عرضه هر سهمی که یکی از آن ها سهام عدالت است ابتدا باید به ظرفیت بازار توجه کنیم بنابراین در عرضه این سهام در بازار سرمایه، تا زمانی که ظرفیت لازم برای عرضه وجود نداشته باشد، اجازه فروش نمی دهیم.

وی تاکید کرد: به راه حل هایی می اندیشیم تا از روش های غیرمستقیم به عرضه موجود سهام عدالت در بازار سرمایه نیز پاسخ دهیم و این مشکل حل شود.

رییس سازمان بورس درباره احضار مدیران سابق سازمان بورس به قوه قضاییه، گفت: تا جایی که اطلاع دارم چنین موضوعی صحت ندارد.

وی درباره وضعیت بازار سرمایه و ادامه افت شاخص بورس، گفت: تصمیمی که درخصوص دامنه نوسان گیری اتخاذ شد، هدف ایجاد فضای آرامش و قدرت تحلیل برای سهامداران و عبور از برخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهقان دهنوی: اوراق گام جایگزین تسهیلات پولی می شود

دهقان دهنوی: اوراق گام جایگزین تسهیلات پولی می شود