مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 13:252021-03-06سياسي

صدور حکم قضایی سبز در هفته منابع طبیعی/غرس 500 اصله درخت مثمر در اردکان


رییس دادگستری شهرستان اردکان از صدور حکم قضایی توسط دادرس شعبه 101 کیفری دو این حوزه قضایی به الزام یک شرکت معدنی به غرس 500 اصله درخت مثمر در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در اردکان، جمال فلاح یخدانی با اشاره به ضرورت حراست از ظرفیت های منابع طبیعی استان یزد، اظهار کرد: حکم قضایی صادره که با استفاده از ظرفیت های قانونی ناظر به مجازاتهای جایگزین حبس با رویکرد توجه به حقوق عامه صادر گردیده، حکمی نوآورانه و قابل توجه است.

وی صدور چنین احکامی که در راستای منویات مقام معظم رهبری و رویکرد جدید سند تحول قوه قضاییه قابل ارزیابی است را قابل تقدیر دانست و گفت: این مهم در جهت فرهنگ سازی و حفاظت بیشتر از محیط زیست حائز اهمیت است.

رییس دادگستری شهرستان اردکان در ادامه از صدور حکم قضایی توسط دادرس شعبه 101 کیفری دو این حوزه قضایی به الزام یک شرکت معدنی به غرس 500 اصله درخت مثمر در این شهرستان خبر داد.

یخدانی در پایان با بیان این که کاهش آلودگی هوا از جمله چالش های جدی محیط زیستی و دغدغه عموم شهروندان است، تصریح کرد: صدور چنین احکامی، علاوه بر حفظ و اثر بخشی مجازاتها، منفعت اجرای آنها به مردم و جامعه نیز معطوف می شود.

انتهای پیام/ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور حکم قضایی سبز در هفته منابع طبیعی/غرس 500 اصله درخت مثمر در اردکان

صدور حکم قضایی سبز در هفته منابع طبیعی/غرس 500 اصله درخت مثمر در اردکان