مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 13:252021-03-06اقتصادي

سه شرکت در آستانه عرضه اولیه


محمد امین قهرمانی مدیر پذیرش بورس اوراق بهادار تهران در خصوص آخرین وضعیت عرضه ها در بورس گفت: امسال تا به حال 67 شرکت پذیرش داشته ایم که از این 67 شرکت پذیرش شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، وی گفت: از طرفی تقریبا 49 شرکت هم شرکت درج شده اند که از این شرکت های درج شده تقریبا 27 مورد آن ها شرکت های سرمایه گذاری استانی هستند.

در مورد عرضه اولیه هم ما 37 مورد عرضه اولیه داشته ایم که از این 37 مورد 12 مورد شرکت ناشر و 25 مورد هم شرکت های سرمایه گذاری استانی بوده اند که بازگشایی نماد شده اند.

قهرمانی در مورد تعداد عرضه های احتمالی تا پایان سال گفت: تا آخر سال هم ما کلا دو چهارشنبه داریم، یعنی حداکثر عرضه ای که بخواهیم داشته باشیم و بتوانیم بگذاریم، 2 عرضه است.

آن هم به شرایط بازار بستگی دارد، من قطعی نمی توانم بگویم که حتما عرضه اولیه داریم یا نداریم، ولی با توجه به این که عرضه اولیه ها فقط در چهارشنبه ها به واسطه سامانه امکان پذیر هستند، ما حداکثر 2 عرضه اولیه می توانیم، داشته باشیم.

وی در پاسخ به این که کدام شرکت ها نزدیک هستند که امسال بتوانند عرضه اولیه داشته باشند؟ گفت: اگر به سایت بورس مراجعه کنید، تقریبا 9 شرکت درج نماد شده اند و در حال انجام اقدامات برای عرضه اولیه هستند، از جمله تامین سرمایه تمدن، لیزینگ کارآفرین، شرکت مدیریت سرمایه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه شرکت در آستانه عرضه اولیه

سه شرکت در آستانه عرضه اولیه