مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 13:252021-03-06سياسي

کمیته امداد به سمت توانمندسازی مددجویان حرکت کند


سرپرست استانداری ایلام با بیان اینکه در این دنیا هیچ چیزی به اندازه خدمت به مردم اعتبار ندارد، گفت: کمیته امداد به سمت توانمندسازی مددجویان حرکت کند.

- ایسنا/ایلام سرپرست استانداری ایلام با بیان اینکه در این دنیا هیچ چیزی به اندازه خدمت به مردم اعتبار ندارد، گفت: کمیته امداد به سمت توانمندسازی مددجویان حرکت کند.

دکتر محمد نوذری در نشست با مجموعه مسئولان کمیته امداد حضرت امام (ره) استان که به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری و سالگرد تاسیس کمیته امداد برگزار شد از مجموعه تلاش ها و زحمات این نهاد خدمتگزار قدردانی و اظهار کرد: کمیته امداد در استان ایلام حقیقتاً منشاء خدمات بسیار فراوانی بوده است و ما اینجا نیز همپای مردم قدرشناس این استان قدردان تلاش و زحمات این عزیزان هستیم.

وی با بیان اینکه هیچ چیزی به اندازه خدمت به خلق الله اعتبار ندارد، گفت: امروز در این شرایط خاص که کشور با تحریم های ناجوانمردانه روبرو است از طرفی کرونا هم مزید بر علت شده است بایست هوای اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه را داشته باشیم که در این میان کمیته امداد پیش قراول است.

سرپرست استانداری ایلام با عنوان این مطلب که انقلاب ما انقلاب مستضعفین است، گفت: هدف اصلی انقلاب اسلامی ایجاد عدالت و کمک به اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه بوده و امام راحل رحمت الله علیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد به سمت توانمندسازی مددجویان حرکت کند

کمیته امداد به سمت توانمندسازی مددجویان حرکت کند