مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 13:202021-03-06ورزشي

پرسپولیس صفر - صنعت نفت صفر/ نوار 6 پیروزی متوالی قطع شد


تیم فوتبال پرسپولیس بعد از کسب 6 پیروزی متوالی در لیگ برتر سرانجام برابر صنعت نفت آبادان با نتیجه تساوی متوقف شد اما صدر جدول را در اختیار خود نگه داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم فوتبال پرسپولیس امروز شنبه در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران در آبادان به مصاف تیم صنعت نفت رفت که این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل ‏‬به پایان رسید.

در این بازی که در ورزشگاه تختی آبادان و از ساعت 15 آغاز شد، پرسپولیس نتوانست از سد صنعت نفت عبور کند و بعد از کسب 6 پیروزی متوالی، سرانجام متوقف شد تا با 34 امتیاز و با تفاضل گل بهتر همچنان صدرنشین لیگ باقی بماند.

ترابی به بازی نرسید تیم پرسپولیس بازی را با ترکیب حامد لک، مهدی شیری، محمدحسین کنعانی زادگان، سیدجلال حسینی، علی شجاعی (مهدی عبدی)، سیامک نعمتی (مهدی مهدی خانی)، احمد نورالهی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، امید عالیشاه و وحید امیری آغاز کرد.

پرسپولیس به دلیل شکایت سوشا مکانی نتوانست مجوز بازی مهدی ترابی را بگیرد و این بازیکن از لیست خط خورد.

تیم صنعت نفت هم این مسابقه را با حامد فلاح زاده، محمد اهل شاخه، حسین ساکی، محمد طیبی، امید خالدی، حکیم نصاری (امید حامدی فر)، محمود مطلق زاده، عبدالله ناصری (مهدی زبیدی)، حسن بیت سعید، رضا خالقی فر (رحیم زهیوی) و طالب ریکانی آغاز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس صفر - صنعت نفت صفر/ نوار 6 پیروزی متوالی قطع شد

پرسپولیس صفر - صنعت نفت صفر/ نوار 6 پیروزی متوالی قطع شد