مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 13:152021-03-06سياسي

هشدار ابراهیم رییسی درباره تعرض به محیط زیست


رییسی با تاکید بر اینکه تعرض به جنگل ها، محیط زیست و منابع طبیعی از ناحیه هیچکس با هیچ توجیهی پذیرفتنی نخواهد بود، گفت: تغییر کاربری اراضی خلاف قانون چه از ناحیه افراد حقیقی و چه از ناحیه افراد حقوقی مجاز نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، رییس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه تعرض به جنگل ها، محیط زیست و منابع طبیعی از ناحیه هیچکس با هیچ توجیهی پذیرفتنی نخواهد بود، گفت: تغییر کاربری اراضی خلاف قانون چه از ناحیه افراد حقیقی و چه از ناحیه افراد حقوقی مجاز نیست و لازم است با آن برخورد شود.

سید ابراهیم رییسی به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، پیش از ظهر امروز (شنبه) یک اصله نهال میوه کاشت.

رییس قوه قضاییه پس از کاشت نهال در سخنانی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری پیرامون موضوع گسترش فرهنگ درختکاری گفت: به تاسی از رهبر معظم انقلاب اسلامی که همواره مردم، مسئولان و دستگاه های کشور را به درختکاری، توسعه فضای سبز و حفظ زیست امروز توصیه کرده‎اند، به عنوان دستگاه قضایی کشور وظایف مهمی بر عهده داریم.

رییسی با اشاره به مسئولیت همه دستگاه های کشور در خصوص حفظ محیط زیست و منابع طبیعی کشور گفت: دستگاه قضایی در حوزه نظارت و قضاوت پیرامون حفظ محیط زیست و منابع طبیعی مسئولیت مهمی بر عهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار ابراهیم رییسی درباره تعرض به محیط زیست

هشدار ابراهیم رییسی درباره تعرض به محیط زیست