مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 13:102021-03-06سياسي

ضرورت تمرکز دانشگاهیان برای پژوهش در زمینه ظرفیت های استانی


مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت و جامعه وزارت علوم گفت: تمرکز دانشگاهیان برای پژوهش، در زمینه ظرفیت های مرتبط با استان خودشان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، محمد سعید سیف در نشست با مسئولان دانشگاه سمنان که با محوریت بررسی انجام طرح های پژوهشی برای حل مشکلات جامعه و نیز کاربردی کردن دوره های کارآموزی برای دانشجویان برگزار شد، گفت: برنامه های درسی و بازنگری آنها در وزارت علوم مورد بررسی قرار گرفته که بر این اساس دفاتر ارتباط با صنعت و معاونان پژوهشی باید در این زمینه فعال تر شوند.

وی افزود: در بخش کارآموزی هم باید زمینه حضور دانشجویان در شهرک های صنعتی فراهم شود که تأثیرگذاری بیشتری در زمینه یادگیری دروس داشته باشند.

مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت و جامعه وزارت علوم تصریح کرد: پایان نامه ها از جنبه پژوهشی کمک مهمی برای انجام پروژه ها هستند و این موضوع دغدغه مهمی برای وزارت علوم است و امیدواریم جذب دانشجو و انجام پایان نامه ها در دانشگاه ها به صورت هدفمند باشد.

سیف به هدف گذاری های وزارت علوم در زمینه ارتباط با صنعت اشاره کرد و گفت: در وزارت علوم سعی شده محیطی فراهم شود که دانشگاه ها خودشان در زمینه های پژوهشی عمل کنند و نکته دیگر اینکه قراردادهای پژوهشی صرفاً برای درآمدزایی نباشد و حل مشکلات باید به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تمرکز دانشگاهیان برای پژوهش در زمینه ظرفیت های استانی

ضرورت تمرکز دانشگاهیان برای پژوهش در زمینه ظرفیت های استانی