مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 13:052021-03-06سياسي

ساخت و ساز غیرمجاز باعث به هم ریختگی بافت جامعه می شود


ساخت و ساز غیرمجاز باعث به هم ریختگی بافت جامعه و افزایش خسارات می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله هادی نژاد بعد از ظهر شنبه در جلسه ساماندهی، پیشگیری و مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز شهرستان ساوجبلاغ که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: ساخت و ساز غیرمجاز باعث به هم ریختگی بافت جامعه و افزایش خسارات می شود، بنابراین با انجام فرهنگ سازی برای پیشگیری از این پدیده، ادارات باید برای پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز به صورت جدی وارد شوند.

وی با قدردانی از اقدامات فرمانداری ساوجبلاغ در حوزه مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز بیان کرد: در بررسی صورت گرفته مشخص شد که نسبت به گذشته اقدامات خوبی برای مقابله و ساماندهی ساخت و سازهای غیرمجاز صورت گرفته است که باید تشویق شوند.

بازرس ویژه و مشاور وزیر کشور در حوزه ساخت و ساز غیرمجاز تصریح کرد: البته انتظار داریم دستگاه های اجرایی همانند گذشته اقدامات لازم برای پیشگیری و کنترل ساخت و سازهای غیر مجاز را در شهرستان ساوجبلاغ انجام دهند تا این روند مثبت تداوم داشته باشد.

مسئولان دستگاه قضا در نوک پیکان مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز قرار دارند وی با بیان اینکه اگر بخشداران، دهیاران و شوراها همکاری های لازم را در زمینه برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز انجام دهند شاهد موفقیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و ساز غیرمجاز باعث به هم ریختگی بافت جامعه می شود

ساخت و ساز غیرمجاز باعث به هم ریختگی بافت جامعه می شود