مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 13:052021-03-06سياسي

مدیران باید شنوندگانی صبور برای گلایه ها و انتقادات باشند


رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه خطاب به فرمانداران استان گفت: بعنوان مجریان انتخابات، تنها ایران و انقلاب برای ما مهم بوده و ما در انتخابات بدون هیچ گرایشی بعنوان یک ایرانی ِ انقلابی عمل خواهیم کرد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه خطاب به فرمانداران استان گفت: بعنوان مجریان انتخابات، تنها ایران و انقلاب برای ما مهم بوده و ما در انتخابات بدون هیچ گرایشی بعنوان یک " ایرانی ِ انقلابی " عمل خواهیم کرد.

حسین خوش اقبال در نشست با فرمانداران استان با اشاره به ابعاد مورد اهمیت انتخابات سال 1400 گفت: مجریان انتخابات با توجه به روبه پایان بودن دولت، هیچ اولویتی جز برگزاری انتخابات در تراز انقلاب و جمهوری اسلامی نخواهند داشت.

وی افزود: اینکه چه شخصی برنده و پیروز انتخابات باشد برای ما مهم نخواهد بود و لازم است که فرمانداران برای برگزاری یک انتخابات آبرومندانه و در تراز نظام اسلامی همت بگمارند.

خوش اقبال در ادامه تصریح کرد: فرمانداران در شهرستانها نمایندگان عالی دولت هستند و لازم است که در راستای تاکیدات رییس جمهور و وزیر کشور به اجرای دقیق قانون و رعایت اصل بی طرفی و امانتداری در انتخابات اهتمام داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران باید شنوندگانی صبور برای گلایه ها و انتقادات باشند

مدیران باید شنوندگانی صبور برای گلایه ها و انتقادات باشند