مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 12:552021-03-06سياسي

رییس سازمان پزشکی قانونی: بی نام سازی پرونده های پزشکی قانونی در دست بررسی است


رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: برای افزایش دقت در بررسی پرونده ها و صدور رای عادلانه نکاتی همچون بحث بی نام سازی پرونده ها مطرح و در دست بررسی است تا پرونده ها بدون ذکر اسامی طرفین کارشناسی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، عباس مسجدی رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در جلسه ای با مشاورین رییس در رشته های مختلف تخصصی کمیسیون های پزشکی گفت: در صدور نظرات کارشناسی سرعت و دقت و البته بوده است، در کمیسیون ها نیز تکریم ارباب رجوع که شامل مردم و پزشکان است باید به عنوان یک اولویت در دستور کار باشد.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به لزوم تدوین و ابلاغ گایدلاین ها تصریح کرد: ابلاغ گایدلاین های رشته های مختلف تخصصی نیازمند کمک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است ضمن آنکه از استادان گرامی و همکارانی که در این بخش کمک و همراهی کرده اند قدردانی می کنم.

وی در خصوص راهکار هایی برای بررسی بهتر پرونده ها، گفت: برای افزایش دقت در بررسی پرونده ها و صدور رای عادلانه نکاتی همچون بحث بی نام سازی پرونده ها مطرح و در دست بررسی است تا پرونده ها بدون ذکر اسامی طرفین کارشناسی شود.

مسجدی در پایان با بیان اینکه بستر برای ورود جوانان عالم، فعال و متعهد کاملا باز است از اساتید و مشاورین در سطح کشور خواست تا با کمک و حمایت از روند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان پزشکی قانونی: بی نام سازی پرونده های پزشکی قانونی در دست بررسی است

رییس سازمان پزشکی قانونی: بی نام سازی پرونده های پزشکی قانونی در دست بررسی است