مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 12:552021-03-06پزشكي

لزوم حمایت جدی از فعالان عرصه ورزش در ایام کرونایی


رییس اداره ورزش و جوانان خمین بر لزوم حمایت جدی از فعالان عرصه ورزش در ایام کرونایی تاکید کرد.

- سعید کامل رعایت می شود، به طوری که در رشته های بدون برخورد از جمله شطرنج، بدمینتون، پینگ پنگ بازیکنان و ورزشکاران با حداقل نفرات مشغول تمرین هستند و مشکلی از نظر رعایت پروتکل ها وجود ندارد.

رییس اداره ورزش و جوانان خمین بیان داشت: هم اکنون در شهر خمین 8 باشگاه ورزشی مختص آقایان، دو باشگاه مختص بانوان و چهار باشگاه دو منظوره فعالیت دارد، که فعالیت این باشگاه ها به صورت مستمر توسط هیات پزشکی شهرستان، کارشناسان مرکز بهداشت و مسوولان اداره ورزش مورد نظارت و ارزیابی قرار می گیرد.

امجدی گفت: اکثر باشگاه ها و سالن های ورزشی خصوصی هستند و باید حمایت لازم از آنها صورت گیرد تا دچار ضرر و زیان نشوند، ضمن اینکه موضوع سلامت جامعه نیز مسئله با اهمیتی است که نباید از آن غفلت شود.

وی از افتتاح بزرگ ترین مجتمع ورزشی بخش خصوصی کشور طی روزهای آینده در این شهر خبر داد و افزود: این مجمع با سرمایه گذاری هنگفتی راه اندازی شده و سرمایه گذاران آن نیاز به حمایت جدی دارند.

رییس اداره ورزش و جوانان بیان داشت: در حال حاضر تعدادی از ورزشکاران ملی پوش این شهرستان که در رشته های ناشنوایان، پینگ پنگ، دو و میدانی فعالیت دارند به دلیل تعطیلی باشگاه ها دچار مشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حمایت جدی از فعالان عرصه ورزش در ایام کرونایی

لزوم حمایت جدی از فعالان عرصه ورزش در ایام کرونایی