مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 12:552021-03-06بين الملل

آیا دختر حاکم دبی زنده است؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از دیلی میل، سازمان ملل متحد اعلام کرد که تاکنون دلیل و مدرکی که ثابت کند که لطیفه بنت محمد آل مکتوم دختر حاکم دبی زنده است، - امارات برای ارائه جزییات پرونده دختر حاکم دبی همکاری نمی کند و همین مسئله احتمالاتی را در مورد زنده نبودن وی مطرح می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از دیلی میل، سازمان ملل متحد اعلام کرد که تاکنون دلیل و مدرکی که ثابت کند که لطیفه بنت محمد آل مکتوم دختر حاکم دبی زنده است، یافت نشده است.

رابرت کول ویل سخنگوی کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل در پاسخ به اینکه با وجود درخواست این کمیساریا مبنی بر ارائه مدرک و دلیلی که نشان دهد که شاهزاده لطیفه در قید حیات است آیا مدرکی مبنی بر زنده بودن دختر محمد بن راشد مکتوم حاکم دبی از سوی امارات ارائه شده است، گفت: خیر تاکنون مدرکی و شواهدی در این زمینه به دست نیاورده ایم.

پیشتر لیز تروسل سخنگوی کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل هم اعلام کرده بود که مقامات اماراتی باید ثابت کنند که شاهزاده لطیفه دختر حاکم دبی زنده است.

وی افزود: ما از مقامات امارات می خواهیم اطلاعات بیشتری درباره وضعیت شاهزاده لطیفه و مدارک مربوط به زنده بودن او ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا دختر حاکم دبی زنده است؟

آیا دختر حاکم دبی زنده است؟