مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 12:352021-03-06پزشكي

صدور مجوز آغاز همزمان فاز دوم و سوم تست انسانی نخستین واکسن کرونا


رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره)گفت: وزیر بهداشت و درمان اجازه داده اند 23 و 24 اسفندماه فاز دوم و سوم مطالعات بالینی واکسن ایرانی کرونا آغاز شود.

- رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره)گفت: وزیر بهداشت و درمان اجازه داده اند 23 و 24 اسفندماه فاز دوم و سوم مطالعات بالینی واکسن ایرانی کرونا آغاز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیز گفت: با توجه به تأیید موفقیت واکسن کوو ایران برکت در فاز اول مطالعات بالینی، فاز دوم و سوم تست انسانی نخستین واکسن ایرانی کرونا را با مجوز و موافقت وزارت بهداشت، به طور همزمان در روز 23 یا 24 اسفند آغاز خواهیم کرد.

وی با اشاره به ایجاد آمادگی برای تولید انبوه واکسن در ستاد اجرایی پس از تأیید نهایی آن توسط وزارت بهداشت اعلام کرد: بزرگترین کارخانه تولید واکسن در منطقه را امسال راه اندازی خواهیم کرد و تا نیمه خرداد 1400 تولید انبوه واکسن کوو ایران برکت را انجام خواهیم داد و این واکسن را برای واکسیناسیون عمومی به دست مردم کشورمان خواهیم رساند.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام اشاره ای هم به آغاز اجرای طرح ملی جهش تولید دیمزار کرد و افزود: در این طرح ظرف 5 سال، 660 هزار هکتار زمین را به دیمزار تبدیل می کنیم که با توجه به اینکه اغلب این زمین ها در مناطق محروم کشور قرار دارد، موجب رونق و آبادانی و اشتغالزایی در این مناطق و صرفه جویی و جلوگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز آغاز همزمان فاز دوم و سوم تست انسانی نخستین واکسن کرونا

صدور مجوز آغاز همزمان فاز دوم و سوم تست انسانی نخستین واکسن کرونا