مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:452021-03-06سياسي

غفلت بزرگ دولت در حوزه مسکن/ هزینه حمل و نقل عمومی زیاد نشود


عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از افزایش بی رویه قیمت بلیت مترو و اتوبوس، گفت: دولت و شهرداری دست به دست هم دادند تا زندگی مردم را بیش از این تحت فشار قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اقبال شاکری در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، گفت: متاسفانه شاهد افزایش بی رویه قیمت بلیت مترو، اتوبوس و وسایل حمل و نقل عمومی در تهران به میزان 35 درصد و همچنین عوارض ساختمانی تا 90 درصد هستیم که به نظر می رسد دولت و شهرداری دست به دست هم دادند تا زندگی مردم را بیش از این تحت فشار قرار دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: معمولا نباید عوارض ساختمانی و قیمت بلیت حمل و نقل عمومی بالاتر از 10 درصد باشد و این افزایش قیمت ها غیرقابل قبول است.

وی گفت: تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر در دستگاه های اجرایی بر اساس مصوبات گذشته مجلس و همچنین مصوبات لایحه بودجه سال 1400 باید انجام شود و سازمان امور استخدامی باید به این کار تسریع ببخشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی متذکر شد: در بازدیدی که از شهر زلزله زده سی سخت داشتیم، بافت فرسوده در آن شهر نمایان بود و همین موضوع هم در زلزله اخیر باعث تخریب خانه ها شد.

این مسئله نشان می دهد غفلت بزرگی در 7 سال اخیر در بخش مسکن رخ داده و خانه های مردم ویران شده است اما دولت هیچ ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت بزرگ دولت در حوزه مسکن/ هزینه حمل و نقل عمومی زیاد نشود

غفلت بزرگ دولت در حوزه مسکن/ هزینه حمل و نقل عمومی زیاد نشود