مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:452021-03-06اقتصادي

آخرین خبر درباره سهمیه بنزین نوروزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، فاطمه کاهی گفت: با توجه به شرایط ادامه شیوع کرونا در کشور و مخاطره هایی که سفر های نوروزی می تواند از نظر گسترش شیوع بیماری برای مردم داشته باشد، - سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: درباره تخصیص سهمیه بنزین نوروزی مازاد بر سهمیه ماهانه، هیچ تصمیمی ازسوی هیات دولت به وزارت نفت ابلاغ نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، فاطمه کاهی گفت: با توجه به شرایط ادامه شیوع کرونا در کشور و مخاطره هایی که سفر های نوروزی می تواند از نظر گسترش شیوع بیماری برای مردم داشته باشد، بعید به نظر می رسد که شاهد تخصیص سهمیه نوروزی بنزین باشیم.

وی اعلام کرد: هیچ تصمیم یا مصوبه ای تا این لحظه، درباره تغییر در سهمیه بندی بنزین برای سال 1400 ابلاغ نشده و چنانچه در ایام باقیمانده از سال نیز در این باره مصوبه ای تازه ابلاغ نشود، با آغاز سال نو سهمیه بنزین فروردین ماه، مطابق ماه های گذشته در کارت سوخت خودرو ها و موتورسیکلت ها شارژ می شود.

سهمیه بندی بنزین با دو نرخی شدن آن به سیستم عرضه سوخت کشور بازگشت و از 24 آبان ماه سال 1398 در دستور کار قرار گرفت و تا امروز 17 نوبت سهمیه ماهانه بنزین در کارت سوخت خودرو ها و موتورسیکلت ها شارژ شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبر درباره سهمیه بنزین نوروزی

آخرین خبر درباره سهمیه بنزین نوروزی