مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:452021-03-06سياسي

ماموریت قاضی زاده به کمیسیون های کشاورزی و اقتصادی برای نظارت بر بازار


نایب رییس مجلس شورای اسلامی از کمیسیون های کشاورزی و اقتصادی درخواست کرد که با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری درباره افزایش قیمت ها و وضعیت بازار به این موضوعات ورود کنند.

- نایب رییس مجلس شورای اسلامی از کمیسیون های کشاورزی و اقتصادی درخواست کرد که با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری درباره افزایش قیمت ها و وضعیت بازار به این موضوعات ورود کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز (شنبه) مجلس و در خلال بررسی جزییات لایحه بودجه 1400 در بخش هزینه ای در تذکری گفت: در حال حاضر مجلس در سه شیفت مشغول بررسی لایحه بودجه 1400 است اما نباید از موضوعات اساسی و مهم در عرصه بین المللی غافل شد و آن ها را فراموش کرد.

وی با اشاره به فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری درخصوص وضعیت معیشتی مردم و گرانی ها گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشات روز گذشته شان درباره مشکلات مربوط به وضعیت بازار و قیمت کالاها بیاناتی داشتند.

ایشان انتقادات و گلایه هایی درباره افزایش قیمت کالاها داشتند که به شدت اثر منفی بر معیشت مردم داشته و فضای روانی جامعه را تحت تاثیر قرار داده است.

پورابراهیمی ادامه داد: در حال حاضر در ایام منتهی به سال نو به شدت بازار دچار التهاب است و به نظر می رسد حوزه تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت قاضی زاده به کمیسیون های کشاورزی و اقتصادی برای نظارت بر بازار

ماموریت قاضی زاده به کمیسیون های کشاورزی و اقتصادی برای نظارت بر بازار