مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:402021-03-06اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی کارخانه جدید روغن نباتی نرگس شیراز


با حضور معاون وزیر صمت و مسئولین استان فارس و شهر شیراز عملیات اجرایی احداث کارخانه جدید روغن نباتی با سرمایه گذاری 1780 میلیارد تومانی و ظرفیت تولید سالانه 180 هزار تن روغن در منطقه ویژه اقتصادی شیراز آغاز شد.

- شیراز به عنوان هشتمین کلانشهر آلوده کشور به خاطر توسعه سریع با مسئله آلودگی هوا مواجه است.

آلودگی های زیست محیطی و هوای شهر شیراز که تهدیدی برای سلامتی شهروندان به شمار میرود نشأت گرفته از مشاغل آلاینده و مزاحم در بافت و حریم شهری همچون کارخانه روغن نباتی، کارخانه سیمان، کارخانه پشم شیشه، کارخانه لاستیک سازی دنا و کارخانه نشاسته گیری و نیز منابع خانگی و تجاری و وسایل نقلیه موتوری است.

امروز پس از سال ها با اهتمام سهامداران و مدیران کارخانه نرگس شیراز آیین کلنگ زنی طرح انتقال کارخانه روغن نرگس شیراز و عملیات اجرایی انتقال این کارخانه با پیش بینی سرمایه گذاری 1780 میلیارد تومانی و ظرفیت تولید سالانه 180 هزار تن روغن با حضور عباس تابش معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت و مسئولان استانی با هدف افزایش تولید و اشتغال در منطقه ویژه اقتصادی شیراز آغاز شد.

شرکت روغن نباتی شیرازکه قدمتی 66 ساله دارد در سال 1333 در زمینی به مساحت 93 هزار و 750 مترمربع با عنوان کارخانه پنبه پاک کنی در شیراز احداث شد و پس از آن با افزایش گرایش و رغبت عموم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی کارخانه جدید روغن نباتی نرگس شیراز

آغاز عملیات اجرایی کارخانه جدید روغن نباتی نرگس شیراز