مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:352021-03-06بين الملل

دولت مستعفی یمن 2000 شبه نظامی به مأرب اعزام می کند


یک روزنامه قطری خبر داد که روند اعزام نیرو توسط دولت مستعفی یمن به مناطق مأرب ادامه دارد و قرار است دو هزار عنصر به این منطقه بفرستد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش و کمیته های مردمی گزارش داد، نیروهای دولت مستعفی برای مقابله با حملات نیروهای یمنی، صدها عنصر و خودروی نظامی از استانهای مختلف به مناطق درگیری در غرب مأرب فرستادند.

این روزنامه با اشاره به اینکه نیروهای یمنی برای دور دوم حملات خود به سمت مناطق نفتی و گازی مأرب آماده می شوند، خبر داد، نیروهای دولت مستعفی صدها مزدور از استانهای تعز و ابین و ساحل غربی به مأرب اعزام کردند.

یک منبع نظامی در دولت مستعفی به العربی الجدید گفت که کاروانهای نظامی مختلفی وارد مأرب شده اند، ولی مشخص نکرد که چند نفر وارد این شهر شدند.

العربی الجدید به نقل از منابع مختلف خبر داد که روند اعزام نیرو توسط دولت مستعفی به یمن طی روزهای آتی ادامه خواهد داشت و طرحهایی برای اعزام بیش از دو هزار عنصر نظامی وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین روزنامه، عربستان سعودی برای عملیات نظامی گسترده علیه نیروهای یمنی آماده می شود که محدود به مأرب نخواهد بود، بلکه در راستای پاتک به رزمندگان یمنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت مستعفی یمن 2000 شبه نظامی به مأرب اعزام می کند

دولت مستعفی یمن 2000 شبه نظامی به مأرب اعزام می کند