مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:352021-03-06سياسي

کلنگ زنی مسکن ایثارگران البرز در آستانه روز شهدا


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: تفاهم نامه ساخت 3 هزار واحد مسکونی برای ایثارگران در حال پیگیری است که بخشی از آن در سال پایان سال 99 در آستانه روز شهدا کلنگ زنی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، ظهر امروز در نشست شورای این مجموعه که در آستانه 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا با هدف بررسی نقاط ضعف و قوت برنامه های سال 99 در سالن جلسات برگزار شده بود، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، بر لزوم برنامه ریزی های اقدامات روز شهدا همراه با رعایت دستور العمل های بهداشتی تاکید کرد و گفت: ارزش های نظام و انقلاب اسلامی بر گرفته از ایثار، شهادت، جهاد و مقاومت، جوانمردی و تمامی عناصر اخلاقی است.

مدیرکل بنیاد شهید امور ایثارگران استان البرز روحیه جهادی و تفکر انقلابی را دو مولفه بسیار مهم برای خدمت به ایثارگران و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: اگر خدمتگزاران نظام امروز با آرمش و امنیت تمام در حال خدمت به مردم هستند مرهون خون شهدا و ایثارگری ایثارگران است.

این مقام مسؤول اظهار کرد: امروز پاسداری از خون شهدا و حفظ ارزشهای نظام و انقلاب و در راس آن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک اصل در بنیاد است که کارکنان بنیاد باید علاوه بر کارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی مسکن ایثارگران البرز در آستانه روز شهدا

کلنگ زنی مسکن ایثارگران البرز در آستانه روز شهدا