مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:352021-03-06سياسي

جمع آوری 85 میلیارد تومان کمک مردمی در رزمایش مواسات و همدلی


فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون در این استان بالغ بر 85 میلیارد تومان کمک های مردمی به دبیرخانه قرارگاه مواسات رسیده و میان نیازمندان توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، سردار علی محمد اکبری صبح امروز در جلسه ستاد کمک های مومنانه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه قرارگاه مواسات و همدلی در ایران علاوه بر دفاع و مبارزه با ویروس کرونا از کمک به نیازمندان نیز غافل نشده است، گفت: تاکنون در این استان بالغ بر 85 میلیارد تومان کمک های مردمی به دبیرخانه قرارگاه رسیده و میان نیازمندان توزیع شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اطلاع رسانی ها برای مرحله سوم انجام شده و امیدواریم تا پایان سال اتفاقات خوبی در قالب توزیع بسته های معیشتی و کمک به نیازمندان رخ دهد، افزود: تاکنون 2 سری جهیزیه کامل به نیازمندان تحویل داده شده است و یک هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده اند و تا پایان سال جاری نیز یک هزار نفر دیگر ثبت نام خواهند کرد که این رقم برای استان ما رقم بسیار خوبی است.

وی با بیان اینکه فعالیت این قرارگاه به صورت مناسبتی و فصلی بوده و هیچگاه تعطیل نشده است، خاطرنشان کرد: برای مرحله سوم این رزمایش که از 20 اسفندماه در سراسر کشور اجرایی خواهد شد آماده می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 85 میلیارد تومان کمک مردمی در رزمایش مواسات و همدلی

جمع آوری 85 میلیارد تومان کمک مردمی در رزمایش مواسات و همدلی