مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:352021-03-06سياسي

پیگیر انتقال پرونده های مالیاتی کارخانه های اسدآباد به منطقه هستیم


اسدآباد دارای کارخانه هایی است که در شهرستان دارای فعالیت بوده و از امکانات این منطقه استفاده می کنند که پیگیر هستیم پرونده مالیاتی این کارخانه ها در شهرستان تکمیل و تشکیل شده و به شهرستان انتقال یابد.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: اسدآباد دارای کارخانه هایی است که در شهرستان دارای فعالیت بوده و از امکانات این منطقه استفاده می کنند که پیگیر هستیم پرونده مالیاتی این کارخانه ها در شهرستان تکمیل و تشکیل شده و به شهرستان انتقال یابد.

سعید کتابی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با تکمیل و تشکیل پرونده های مالیاتی این کارخانه ها، منافع مالیاتی که در قالب ارزش افزوده دارند، دستگاه های مختلف اجرایی و اداری و شهرداری ها و دهیاری های شهرستان می توانند از این ارزش افزوده متنفع و بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه طی صحبت هایی با امور مالیاتی شهرستان قرار شده پیگیری لازم توسط امور مالیاتی در این رابطه انجام گیرد، تصریح کرد: در حال حاضر چند کارخانه در شهرستان وجود دارد که کارهای آنها در این راستا در دست پیگیری است و یک یا دو مورد از کارخانه ها پرونده مالیاتی آنها به شهرستان انتقال پیدا کرده و یکی دو مورد نیز اقدامات اجرایی این کارخانه ها انجام گرفته و به زودی پرونده این کارخانه هم به شهرستان منتقل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر انتقال پرونده های مالیاتی کارخانه های اسدآباد به منطقه هستیم

پیگیر انتقال پرونده های مالیاتی کارخانه های اسدآباد به منطقه هستیم