مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:302021-03-06پزشكي

خانم های خانه دار بیشترین مبتلایان به کرونا در استان قزوین هستند


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: بیشترین موارد ابتلا به کرونا در استان قزوین مربوط به خانمهای خانه دار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان قزوین که در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: رشد ویروس جهش یافته به شدت در سطح کشور مخصوصاً استان های همجوار مشاهده می شود و این به معنای نیاز به رعایت بیشتر پروتکلها است.

وی افزود: ویروس جهش یافته در آبیک به دلیل تمام برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته در همان نطفه خفه شد و در هیچ جای استان ویروس جهش یافته نداشته ایم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین اضافه کرد: از حدود یک ماه پیش تا به امروز با کمک سپاه صاحب الامر و قرارگاه شهید سلیمانی روزانه بین 1200 تا 1500 تست در حال انجام است و این اقدام بزرگ و ارزشمندی است و دنبال تست بیشتر هستیم.

وی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته 31 بستری جدید داشته ایم عنوان کرد: هم اکنون 206 نفر در بیمارستان های استان قزوین به دلیل ابتلا به این بیماری بستری هستند.

نامدار با بیان اینکه در حال حاضر 64 نفر در آی سی یو بستری هستند عنوان کرد: در حال حاضر هیچ بیمار در انتظار آی سی یو در بیمارستانهای استان نداریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین با بیان اینکه با شش فوتی در مجموعه یک هفته جزو هفته های آرام را داشتیم تصریح کرد: با توجه خاصیت ویروس جهش یافته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانم های خانه دار بیشترین مبتلایان به کرونا در استان قزوین هستند

خانم های خانه دار بیشترین مبتلایان به کرونا در استان قزوین هستند