مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:302021-03-06پزشكي

هشدار علوم پزشکی قم؛ تاب آوری نظام سلامت به مخاطره افتاده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در قم هشدار داد؛ آی سی یو بیمارستان ها کاملا پر شده و برخی بیماران خدمات ویژه را در اتاق های معمولی می گیرند ، - ایسنا/قم رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در قم هشدار داد؛ آی سی یو بیمارستان ها کاملا پر شده و برخی بیماران خدمات ویژه را در اتاق های معمولی می گیرند ، تاب آوری نظام سلامت به مخاطره افتاده و باید همه مدیریت کنیم که این بحران رفع شود.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم؛ محمدرضا قدیر در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان اظهار داشت: طی روز قبل شاهد یک پیک بزرگی در مورد کرونا در قم بودیم که بسیار ما را نگران کرد و در یک روز 120 نفر از همشهریان قمی بستری شدند که آمار غیرقابل تصور و نگران کننده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: تمام تجمعات باید تعطیل شوند و باز هم تکرار می کنیم مخالف برگزاری هرگونه تجمع حتی در اماکن باز هستیم.

قدیر ادامه داد: پیشنهاد یک هفته تعطیلی صنوف پرخطر بر اساس دستورالعمل ستاد ملی به منظور حداقل رساندن چرخش ویروس را در استان داریم و امیدواریم مسئولان استان در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار علوم پزشکی قم؛ تاب آوری نظام سلامت به مخاطره افتاده است

هشدار علوم پزشکی قم؛ تاب آوری نظام سلامت به مخاطره افتاده است