مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:302021-03-06اقتصادي

شیوع شرکت های هرمی در نقاب جدید کیونت / تمرکز کلاهبرداران بر مناطق محروم


بررسی پرونده های قضایی مرتبط با کیونت نشان می دهد این شرکت هرمی که به بهانه استخدام و کاریابی اقدام به عضوگیری جوانان می کند، به غیر از فعالیت هرمی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، رصد تحرکات شبکه های هرمی در ایران، نشانگر آن است که طی سال های اخیر سردسته ها و عناصر اصلی این شبکه ها، دائما پوشش و ظاهر خود را به اشکال مختلف تغییر می دهند، به طوری که هر بار با ایجاد یک اسم و برند جدید، مجدداً فعالیت خود را از سر گرفته و افراد ناآگاه و جوانان بسیاری را در معرض سودجویی خود قرار می دهند.

از معاملات رمزارز و بیت کوین گرفته تا سرمایه­ گذاری در بورس­ های بین ­المللی از جمله ترفندهای اخیر شرکت های هرمی برای جذب نیروهای تازه نفس بوده است، اما از قرار معلوم، جدیدترین حقه یکی از شبکه های هرمی، استفاده از پوشش شرکت های کاریابی برای جوانان جویای کار است.

* شیوع شرکت های هرمی در نقاب جدید کیونت چندی پیش  جهانگیر تقی پور معاون مبارزه با جرایم جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شهر تهران، از ترفند شرکت هرمی به نام کیونت QNET خبر داد.

به گفته وی کیونت در واقع همان شرکت هرمی موسوم به گلدکوییست است که با تغییر عنوان و رویه، این بار تحت عنوان استخدام در شرکت های دولتی و معتبر اقدام به جذب اعضای عمدتاً جوان خود می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع شرکت های هرمی در نقاب جدید کیونت / تمرکز کلاهبرداران بر مناطق محروم

شیوع شرکت های هرمی در نقاب جدید کیونت / تمرکز کلاهبرداران بر مناطق محروم